Неділя, 28-Кві-2024, 12:08

Яснозірська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів

Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

Мапа сайту
Категорії розділу
Методична робота
2016 - Рік англійської мови
Організація навчання
Виховна робота
Учнівське самоврядування
Соціально-психологічна служба
Шкільна бібліотека
Шкільний автобус
Накази по руху учнів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 118
Показано матеріалів: 91-100
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 »

Про використання Інструктивно-методичних

матеріалів з питань створення безпечних

умов для роботи у кабінетах інформатики та

інформаційно-комунікаційних технологій

загальноосвітніх навчальних закладів

 

 

 

 

 

Нормативна документація | Переглядів: 254 | Завантажень: 0 | Додав: dacan | Дата: 19-Гру-2014 | Коментарі (0)

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ



                                   Н А К А З


02.06.2004 N 440


                 Про затвердження Примірного положення про

              батьківські комітети (ради) загальноосвітнього

                           навчального закладу

 

На виконання статті 65 Закону України "Про загальну середню

освіту" ( 651-14 ), з метою надання організаційної допомоги

керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, місцевим

органам управління освітою та впровадження державно-громадського

управління освітою

 

 

 

 

Нормативна документація | Переглядів: 353 | Завантажень: 0 | Додав: dacan | Дата: 19-Гру-2014 | Коментарі (0)

Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року

 

З метою вдосконалення правових та організаційних засад розвитку освіти в Україні постановляю:

1. Схвалити Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (додається).

2. Кабінету Міністрів України розробити та затвердити у місячний строк план заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року.

3. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

 

Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ

 

25 червня 2013 року

 

 

 

Нормативна документація | Переглядів: 382 | Завантажень: 0 | Додав: dacan | Дата: 19-Гру-2014 | Коментарі (0)

Про недопущення перевантаження

учнів початкових класів

надмірним обсягом домашніх завдань

 

 

Міністерство освіти і науки України звертає увагу на недопущення перевантаження учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів та шкіл-дитячих садків надмірним обсягом домашніх завдань.

 

 

Нормативна документація | Переглядів: 228 | Завантажень: 0 | Додав: dacan | Дата: 19-Гру-2014 | Коментарі (0)

Щодо інструктивно-методичних

рекомендацій із базових дисциплін

 

 

Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану у 2012/2013 навчальному році.

Просимо довести їх до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів.

 

Нормативна документація | Переглядів: 340 | Завантажень: 0 | Додав: dacan | Дата: 19-Гру-2014 | Коментарі (0)

Від  28.01.2014  №  1/9-74                            

На №                           від                     

              

 

 

 

 

Щодо контролю та оцінювання

навчальних досягнень учнів початкових класів

загальноосвітніх навчальних закладів

 

 

Міністерство освіти і науки надсилає Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання  навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів, що додаються.

Просимо довести до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів, учителів початкових класів.

 

 

 

Заступник  Міністра                                                                      Б. М. Жебровський

Нормативна документація | Переглядів: 322 | Завантажень: 0 | Додав: dacan | Дата: 19-Гру-2014 | Коментарі (0)

РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ

 

СФЕРИ ОБДАРОВАНОСТІ ДІТЕЙ

1. Інтелектуальна сфера Обдарована дитина вирізняється гарною пам’яттю. мисленням, допитливістю, добре розв’язує різні задачі, зв’язно викладає свої думки, може мати здібності до практичного застосування знань.

2. Сфера академічних досягнень Це успіхи дитини з читання, математики, природознавства та інших навчальних предметів.

3. Творчість (креативність) Дитина дуже допитлива, виявляє незалежність і оригінальність мислення, висловлює оригінальні ідеї.

4. Спілкування Добре пристосовується до нових ситуацій, легко спілкується з дорослими та дітьми, виявляє лідерство в іграх і заняттях з дітьми. Ініціативна, бере на себе відповідальність за свої дії.

5. Сфера художньої діяльності Дитина виявляє великий інтерес до візуальної інформації, захоплюється художніми заняттями, її роботи вирізняються оригінальністю. Виявляє інтерес до музики, легко відтворює мелодію, із задоволенням співає, намагається створювати музику.

6. Рухова сфера Тонка і точна моторика, чітка зорово-моторна координація, широкий діапазон рухів, добре володіє тілом, високий рівень розвитку основних рухових навичок.

 

ПАМ’ЯТКА ВЧИТЕЛЮ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

- Постійно працюйте над вихованням почуттів дітей, особливо вразливих і чуттєвих до всього, що стосується їхнього «я».

- Допомагайте обдарованим дітям виробити адекватну я-концепцію і самооцінку, розвивати емпатію.

- Забезпечуйте сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного досвіду в процесі взаємодії з людьми.

- Дотримуйтеся порядку й дисципліни, обдаровані діти, як і всі інші, повинні знати межу допустимої поведінки.

- Скеровуйте енергію і творчість обдарованих дітей у потрібне русло, щоб їх праця приносила користь.

- У роботі з обдарованими дітьми використовуйте дослідницький метод, це активізує їхню роботу.

- Розвивайте здібності дітей, широко використовуйте метод самостійного набуття знань.

- Привчайте обдарованих дітей працювати спільно, це допоможе їм легше адаптуватися до соціальних умов.

- Заохочуйте дітей, це стимулює їх.

- Тісно співпрацюйте з батьками обдарованих дітей, щоб розвинути здібності кожної дитини.


Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей

1. Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо.

2. Підкреслюй інтерес дітей до нового.

Робота з обдарованими дітьми | Переглядів: 443 | Завантажень: 2 | Додав: dacan | Дата: 19-Гру-2014 | Коментарі (0)

Структура навчального року | Переглядів: 408 | Завантажень: 0 | Додав: dacan | Дата: 19-Гру-2014 | Коментарі (0)

Учнівський парламент | Переглядів: 295 | Завантажень: 0 | Додав: alonanebilitsya | Дата: 17-Гру-2014 | Коментарі (0)

Учнівський парламент | Переглядів: 371 | Завантажень: 3 | Додав: alonanebilitsya | Дата: 17-Гру-2014 | Коментарі (0)


Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Друзі сайту
Корисні посилання

волог.:

тиск:

вітер:

Copyright MyCorp © 2024